×
Бизнес ЮГ София Парламентарни избори 2023 Войната в Украйна Политика Общество Общини Спорт Разследване

Управител:
Веселин Василев, email: [email protected]

Главен редактор:
Катя Касабова, email: [email protected]

Коментарите под статиите се въвеждат от читателите и редакцията не носи отговорност за тях! Ако откриете обиден за вас коментар, моля сигнализирайте ни!

Категории
Вашият сигнал Връзка с Флагман Flagman в Telegram
Накратко
  • Кола се преобърна в Шуменско, шофьорката – с 1,91 промила и положителен тест за метамфетамин
  • Митничари откриха контрабандно злато за над 80 бона на "Лесово"
  • Росен Желязков се отказва от европарламента
  • 15-годишно момиче се удави след падане в напоителен канал
  • Vivacom тества първи в България най-новата мобилна технология 5.5G
НА ЖИВО
Най-нови Най-четени Най-коментирани

Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате


Как да рекламираме във Facebook? 5 стъпки, които да следвате
Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy
16 Февруари 2023, Четвъртък, 10:00 ч.
Автор: Флагман.Бг

“Facebook е мъртъв”

“Новото поколение не ползва Facebook”

“Instagram и TikTok заемат все повече от времето на поколението Z, a Facebook остава със застаряваща аудитория.”

“Кой изобщо иска да рекламира във Facebook?”

Противно на твърденията по-горе, Facebook има средно 2.93 милиарда потребители всеки месец през 2022 година, което е 36.7% от световното население. Това е най-популярната социална платформа в целият свят! Ако имате бранд, бизнес или собствен блог и ви няма във Facebook, то ежедневно губите поне ⅓ от потенциалните си клиенти и последователи.

А нека да не забравяме, че с всеки изминал ден се появяват и нови потребители.

Днес ще ви въведем във Facebook маркетинга и кои са основните неща, които трябва да следвате. А ако искате да се научите да правите вашите Facebook реклами като професионалисти, то сега е момента да се запишете в обучението Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy. Освен всичко за Facebook Marketing-а вие ще научите и повече за Изкуствения Интелект и как можете да го използвате във вашата маркетинг работа.

Какво е значението на Facebook Маркетинга през 2023?

В наши дни Facebook е една доста по-лична мрежа, като я сравним с LinkedIn например. Потребителите я използват за контакт с приятели и роднини, комуникация, развлечение, образование, но и нещо повече… Много потребители споделят, че също използват Facebook като канал за откриване на нови продукти и услуги, както и следене на любимите им брандове. Ето затова рекламата във Facebook има толкова голямо значение в дигиталния маркетинг.

5 стъпки към успешна Facebook реклама

Facebook рекламата на пръв поглед може да ви се струва нещо много трудно - анализи, бюджети, настройване, определяне на аудитория и бюджет… Но не трябва да се притеснявате! Ние ви гарантираме, че веднъж щом научите стъпките и спецификите на Facebook алгоритъма, всички тези реклами ще ви се струват като детска игра. Ето и кои са основните 5 стъпки за изграждане на една Facebook реклама:

Стъпка 1. Създайте акаунт във Facebook Ads Manager.

Facebook Ads Manager е един от инструментите на Meta. За да имате Facebook Ads Manager е необходимо да имате бизнес страница в мрежата или да бъдете администратор, модератор или рекламодател на друга Facebook страница.

Докато Meta Business Suite се използва за управление на страницата и органичното съдържание и планиране, през Facebook Ads Manager се управляват и насрочват рекламните кампании.

По време на курса Facebook Marketing на Advance Academy ще се научите как да използвате тези два инструмента за реклами и управление на вашата бизнес страница.

Когато се запознаете с интерфейса и функциите на Facebook Ads Manager, можете да продължите към създаването на вашата първа реклама.

Стъпка 2. Изберете вашата цел.

След като цъкнете на бутона “Създаване на реклама” имате възможност да изберете вашата рекламна цел. Разбира се, това трябва да сте го планирали преди да дойдете до този етап в Facebook Ads Manager-а.

Имате възможност да изберете една от единайсете рекламни цели предоставени от Facebook, като те са разделени в три категории:

Awareness (Осведоменост)

Тази група включва рекламни цели, които ще генерират интерес към вашият продукт или услуга на нови потенциални клиенти. Тук можете да изберете между две цели:

  1. Да увеличите осведомеността за маркета (Brand Awareness) - Рекламите ви ще се показват на хора, които е по-вероятно да ги запомнят;
  2. Да увеличите обхвата си (Reach) - Рекламите ви ще се показват на максимален брой хора.

Consideration (Обмисляне)

Ако искате потребителите да започнат да мислят повече за вашия бизнес и да търсят повече информация за него, то тази категория е точния избор. Тук са включени цели като:

  1. Изпратете хора до уеб сайт или страница във Facebook;
  2. Повече харесвания на страница, отговори на събитие, коментари и споделяния;
  3. Теглене на определено приложение;
  4. Повече гледания на видео;
  5. Повече съобщения в Messenger, WhatsApp и Instagram Direct.

Conversion (Конверсии)

Целите в тази категория са предназначени да превърнат вашите потребители в клиенти, като ги накарат да направят своята покупка. Тук са включени цели като:

  1. Увеличаване на ангажираността на уеб сайта си;
  2. Увеличаване на продажбите си;
  3. Увеличаване на посещаемостта на вашите магазини.

Стъпка 3. Определете вашия рекламен бюджет.

В този етап вече можете да изберете колко искате да похарчите за вашата Facebook рекламна кампания. Цифрата, която определяте е максималната сума, която рекламата може да достигне.

Имате възможност да определите колко да харчите на ден или общо за цялата кампания. Като минималната сума на ден е 1$.

Стъпка 4. Определете целевата си аудитория.

Аудиторията е едно от нещата, които не бива да подценявате при създаването на вашата Facebook реклама. Това определя пред кого ще бъде показвана съответната реклама.

Можете да определяте своята аудитория спрямо демографски показатели, като възраст, пол, националност) както и интереси и поведение в мрежата.

Как да определяте своите рекламни цели, бюджет и целеви аудитории са неща, които можете да научите в курса на Advance Academy - Facebook Marketing директно от специалисти в Digital Marketing сферата.

Стъпка 5. Изберете най-подходящия за вас рекламен формат и разположение.

Рекламният формат и разположение определя къде да се показва вашата реклама - Facebook Feed-а, Instagram Feed-а, Messenger, Instagram сторита и други. Facebook препоръчва да използваме автоматичните разположения и формати, но ако искате да персонализирате и това във вашата Facebook реклама можете да избирате между:

  • Feed стената;
  • Сторита и Reels секцията;
  • Search секция;
  • Други сайтове и мрежи;
  • И други.

След като създадете вашата реклама можете да я паузирате, спирате и стартирате на ново, както и да проследявате резултатите и анализите в реално време.

Съвсем скоро стартира онлайн курсът Facebook Marketing на най-модерната ИТ академия в Източна България, Advance Academy.

По време на това обучение освен, че ще научите всичко необходимо за Facebook Ads Manager и алгоритъма, ще разберете как да създавате въздействащи рекламни визии, видеа и текстове и как да интегрирате изкуствения интелект във вашата маркетинг работа.

За повече информация: AdvanceAcademy.bg email: [email protected] или на телефон: 0889 990 030




Флагман.БГ 10 неща, които карат мъжете да се влюбят 10 неща, които карат мъжете да се влюбят 12/06/2024, Сряда 22:00 0
България Всички новини
10 неща, които карат мъжете да се влюбят 10 неща, които карат мъжете да се влюбят Ако той ви е накарал да се чувствате добре в определена ситуация или по принцип, не забравяйте да му споделите Възродиха идеята за контрол върху графити изкуството в Бургас, този път идва от управляващите Възродиха идеята за контрол върху графити изкуството в Бургас, този път идва от управляващите Крачка напред ли сме най-после да имаме фестивал на уличното изкуство? За какво мъжете най-често лъжат, ето 5 неща За какво мъжете най-често лъжат, ето 5 неща Те крият истината, за да прикрият несигурността си Цончо Ганев ощастливи Звезделина Каравелова Цончо Ганев ощастливи Звезделина Каравелова Активистката на „Възраждане“ от Несебър ще стане депутат Това са най-големите бебета сред зодиите Това са най-големите бебета сред зодиите Четири зодиакални знака се отличават с инфантилността си Новите евродепутати не са това, което очаквахте Новите евродепутати не са това, което очаквахте Доста от новите избраници не проведоха типична предизборна кампания, а се фокусираха върху социалните мрежи Рецепта за свинско в гювечета Рецепта за свинско в гювечета Бързо и вкусно ястие ДПС със спад на гласовете от Турция ДПС със спад на гласовете от Турция Само че процентният дял на ДПС от гласовете в Турция остава почти същият Всички ги обичаме, но знаете ли от какво са направени рулцата от раци Всички ги обичаме, но знаете ли от какво са направени рулцата от раци Рулцата от раци понякога изобщо не съдържат рибен продукт Сливналии продават уникално тунинговано BMW M6 за $460 хил. Сливналии продават уникално тунинговано BMW M6 за $460 хил. Проектът се нарича "Цитрин" и е дело на Тодор Начев и Пламен Банов
Започват да произвежда бира от кока Започват да произвежда бира от кока Новата бира на El Viejo Roble струва под 2 долара Тайсън Фюри лази по земята пиян, изхвърлиха го от бар Тайсън Фюри лази по земята пиян, изхвърлиха го от бар Той дори си удря главата в стълб Синът на Джо Байдън загази, признаха го за виновен и го грози 25 години затвор Синът на Джо Байдън загази, признаха го за виновен и го грози 25 години затвор Президентът обяви, че няма да го помилва САЩ и Германия дават още ПВО-системи на Украйна САЩ и Германия дават още ПВО-системи на Украйна Западните съюзници обещаха финансова и военна помощ на Володимир Зеленски Този български инфлуенсър си поръча чипс от кокоши крака в Южна Корея Този български инфлуенсър си поръча чипс от кокоши крака в Южна Корея Тук има много интересни неща, кухнята е много различна и вкусна, например предлагат на пазара чипс от кокоши крака, разказа Сашо Кадиев Това е най-редкият зодиакален знак Това е най-редкият зодиакален знак Най-често срещаният е Скорпион  Тя беше секссимвол, а сега вече е фермерка Тя беше секссимвол, а сега вече е фермерка Памела Андерсън продаде къщата си в Малибу и отиде на село Градушка изпочупи носа и прозорците на самолет Градушка изпочупи носа и прозорците на самолет В бурята попаднал полет на австрийските авиолинии от Испания до Австрия Съветът за сигурност на ООН подкрепи предложения от САЩ план за прекратяване на огъня в Газа Съветът за сигурност на ООН подкрепи предложения от САЩ план за прекратяване на огъня в Газа Единствено Русия се въздържа, но не използва правото си на вето Хърватия, Литва и България с най-ниска активност на евровота Хърватия, Литва и България с най-ниска активност на евровота Белгия води, следвана от Люксембург и Малта
Румен Радев Румен Радев за партията: Не коментирам паник атаките на лидерите, думата има медицината Виц на деня Виц на деня - Скъпа, на какво мирише така хубаво?
- На парфюма, който вчера ми подари.
- Нищо не съм подарявал.
- Подари ми. Виж си портмонето!
Виц на деня Виц на деня - От 5 месеца се занимавам с бизнес и вече имам 1 милион.
- Как успя така бързо?
- Ами, започнах с 2 милиона.
Статус във фейсбук Статус във фейсбук "След всяко ядене ставаш все по-самотен."
Стара канибалска поговорка
Автори Флагмани
Маркетинг Екип
Анна Добрева
Специалист Маркетинг и реклама, Copywriter
Затвори