В сигнал до Флагман: В магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” са груби и арогантни с клиентите!
От известната спортна верига грубо отказали да подменят дефектна стока или да върнат пари за нея, както е практиката в цяла Европа
11 Ноември 2014, Вторник, 15:05 ч.
Автор: Флагман.бгСлужителите отказали с присмех подмяната на дефектна стока, стояла в клиента едва няколко часа
От арогантно и некоректно отношение на продавачи към свой клиент в магазин „Intersport” в мол „Бургас Плаза” се оплака нашият читател Валентин Д. Самият той закупил в неделя скъпи ръкавици за плуване, които обаче се оказали на дупки. Вместо да му подменят стоката на следващия ден или върнат парите, както е практиката в магазините в цяла Европа, служителите на спортната верига започнали да се държат подигравателно и цинично. „Закупих ръкавиците в 17.25 часа в неделя, заедно с друг артикул. Служителката на касата махна копчето-аларма и ми ги сложи отново в оригиналната торба на марката „Арена”, разказва ни нашият читател.
Когато се прибрал вкъщи Валентин видял, че и на двете ръкавици, където е стояла алармата, имало дупки.
Още на следващия ден той се върнал в магазин "Intersport" в мол „Бургас Плаза”, за да му подменят продукта със здрав. Представил и касовата си бележка.
„Продавачът ми се изсмя, каза, че вече съм плувал с ръкавиците и затова са продупчени. Според него даже били вече мокри! Това е грубо и недопустимо отношение към клиент!”, възмущава се бургазлията.
Във всеки западноевропейски магазин клиентът може да върне стоката в рамките на определен срок. Голяма част от търговците у нас също прилагат тази практика според законите за защита на потребителите.
В магазин Intersport в мол „Бургас Плаза” категорично са отказали да подменят стоката. Според тях вината била в клиента, а не в служителя, който неграмотно пробил с копчето-аларма неопреновата материя. За връщане на пари също не можело да става и въпрос. Отказали да дадат координати с шефовете им от фирмата представител на веригата Дженко България ЕООД - дъщерна на Fourlis Group.
Валентин Д. написал оплакване в книгата за рекламации към магазина, оставил ръкавиците, за което не му било издаден никакъв документ.
Според продавачите в рамките на няколко седмици на съответните ръкавици ще бъде направена експертиза, която ще каже от както точно са дупките.
Валентин Д. вече е подал сигнал в Комисията за защита на потребителите за отказана му до този момент рекламация.
В категории:
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Това е рецептата за най-бързите и пухкави мекици
Хвърлих няколко топчета черен пипер в прането, резултатът беше изумителен
Беден народ ли? България е е №1 в ЕС по купуване на нови коли
Почти всеки „усвоява” терасата към малката кухня на панелката, но това може да се превърне в най-кошмарното решение
Рецепта за пълнени сладки картофи с извара, домати и чесън
7 признака, че партньорът ви е истински верен
18/04/2024, Четвъртък 22:00
0
Супер трикове за дами, с които ще очароват напълно мъжете
18/04/2024, Четвъртък 21:40
0
Това са най-трудолюбивите зодии
18/04/2024, Четвъртък 21:20
0
Рецепта за пълнени сладки картофи с извара, домати и чесън
18/04/2024, Четвъртък 21:00
0
Бум в стартирането на хотели и ресторанти, всеки иска да бизнесмен
18/04/2024, Четвъртък 20:40
2
На лявото или дясното ухо е полезно да държим телефона
18/04/2024, Четвъртък 20:20
3
Това е рецептата за най-бързите и пухкави мекици
18/04/2024, Четвъртък 19:58
0
Кметът на Созопол Тихомир Янакиев награди най-малките спортисти
18/04/2024, Четвъртък 19:40
0
Хиляди замразени ембриони за инвитро процедури в Газа са унищожени от израелски удар
18/04/2024, Четвъртък 19:18
2
Хвърлих няколко топчета черен пипер в прането, резултатът беше изумителен
18/04/2024, Четвъртък 19:01
1
Почти всеки „усвоява” терасата към малката кухня на панелката, но това може да се превърне в най-кошмарното решение
18/04/2024, Четвъртък 18:40
5
Чуждите инвестиции намаляха с половин милиард
18/04/2024, Четвъртък 18:20
1
"За предявяване на рекламация е необходимо да пазите своята касова бележка, фактура, протокол или друг документ, доказващ покупката.
Търговецът е длъжен да впише рекламацията Ви в регистър за рекламации, независимо от това дали я счита за основателна или – не.
Ако търговецът приеме, че рекламацията Ви е основателна, то той трябва в едномесечен срок да извърши ремонт на стоката или да я замени с нова.Срокът започва да тече от датата на предявяване на рекламацията". Това съм го копирала от този сайт http://www.kzp.bg/
Така че магазинът е в правото си да задържи стоката за 30дни по закон.За мен рекламацията трябва да бъде категорично отказана. Нека Комисията за защита на потребителите да прецени.
Хубав ден на всички!
Я прати някоя снимка да те обсъдим и теб. Сигурно си някой вмирисан сач от сливенската маала ама са праиш на оборотна.
Какви 30 дни? Ще му ремонтират ръкавиците ли?
ЩО ЗА ГЛУПОСТИ ДРАСКАТЕ???
И обслужването е добро и стоките също. Не съм забелязъл грозни момичета или момчета,а за лошо обслужване да не става и дума
Искам да ви запитам какво разбирате от арогантно и некоректно отношение?
може би в един магазин трябва да ви оближат гъза за да сте доволен или нещо още по-специално. Като си пич на място си купи нови ръкавички.
Аман от такива паляци чесноооо.
Няма да прочетем един път нещо весело ами само се натоварваме с такива простотии.
п.с.Относно господина с ръкавиците,дано всичко да се оправи и рекламацията ви бъде удовлетворена.