Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект


Спомени от соца: С кораб по канала Пловдив – Бургас, историята на един неосъществен проект
От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра
04 Февруари 2017, Събота

Социалистическа България планира да прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица



При цялата си днешна бедност нашата земя е пълна със зарити съкровища. Но не от антични или прабългарски времена, а от продължилата само девет петилетки епоха на планова икономика. Голяма част от външния дълг – тази, която не беше открадната или изядена – беше погребана в мегаломански проекти, чиито руини и днес стърчат тук-там из родината, съобщава socbg.com.

София щеше да стане пристанище на река Искър чрез плавателен канал от Панчарево до Павлово. Хиляди работници копаеха, чакаха с часове автобуси и имитираха ентусиазъм. Каналът край София беше изкопан, но след това се разбра, че за него няма вода. Безсмисленият ров беше изоставен по ирония на съдбата точно тогава, когато се започна строежът на „Кремиковци“. Друг мегаломански проект, за който сме ви разказали е плавателният канал Варна – Русе, който за зло или добро остава само на хартия.

Но най-перфидният замисъл на режима беше да издърпаме килимчето изпод съседна Турция, членка на вражеския военен блок НАТО. От времето на Петър Велики проливите към Средиземно море – Босфорът и Дарданелите, са били цел на руската имперска политика, която Сталин превърна в съветска. Социалистическа България щеше да реши проблема, като прокопае канала Бургас – Чирпан – Пловдив и така да свърже Черно море с Марица

През 1972 година се планираше по този канал да минават 150 хиляди тона товари. А после, разбира се, презокеанските кораби щяха да предпочетат този по-кратък път от Одеса до Солун през Карнобат и Истанбул щеше да остане на сухо. Това, разбира се, бяха комични планове, но никой не смееше да го изрече на глас.

В следващите редове ви представяме един репортаж, за това как би изглеждал този плавателелен канал през 1970 г., ако се беше изградил дотогава.


Синият тролейбус лети плавно и без шум по асфалтирания крайбрежен булевард. Отдясно красиви, жилищни блокове са потънали в зеленина, а отляво лъщи като сребърно огледало широко разлялото се езеро. По него браздят спортни глисери, лекокрили яхти, разперили платна като пеперуди, и гребни лодки с подранили спортисти. На укрепения и богато залесен насрещен бряг се издигат дворците, на международния мострен панаир. По средата на езерото е „Острова“ —любимо място за отдих на пловдивчани. Вляво са пристанищните постройки и складове. Високо над покривите им като човки на гигантски птици се спускат и отново се вдигат стрелите на кейовите електрически кранове, които товарят и разтоварват кораби и шлепове.

Тролейбусът спира пред кокетна пристанищни сграда. Минаваме през украсената с табла и картини, от наши известни художници чакалня и излизаме на кея… Ето и самото пристанище с кейовите стени, складовете, съоръженията. Басейнът му има водна площ, широка около 200 метра — и най-големият кораб може свободно и безопасно да маневрира. (При завъртването си един кораб прави кръг с диаметър три пъти по-голям от дължината му.)

Два маяка ограждат входа на пристанището. Зад тях се простира езерото, което стига до бреговете на изложбения град.

Белият като лебед пътнически кораб „Тракия“, с който ще пътуваме по канала до Бургас, ни чака. В осем часа, след последния сигнал на сирената, въжетата ое отвързват от кея. На командния мостик се чуват отсечените заповеди на капитана. Телеграфът звъни и предава нарежданията до машинното отделение. Тялото на кораба затреперва. Винтът хвърля високо няколко водоскока и започва да плете сребърен път по тихата водна повърхност. Завързаните до кея рибарски и спортни лодки танцуват под тласъците на образуваните от минаването на кораба вълни. Нашето пътуване по канала започна! Прекосяваме езерото, в което е се е разляла Марица от преграждането й с бента, и навлизаме в самия канал. Той се губи и блести в далечината като стоманена, лента. А от двете му страни като безмълвни стражи издигат чела стройни тополи.

***

Напоително-плавателният канал е построен, за да служи главно като основен резервоар за набиране, пренасяне и разпределяне на идващите от Родопите, Рила и Стара планина води, които се използуват за напояване на Тракийската равнина от Пловдив до Бургас. Размерите му дават възможност по него да плават кораби със среден тонаж. С построяване на някои допълнителни съоръжения и необходимия брой шлюзове – той е превърнат в плавателен. От изхода на Пловдивското пристанище – до моста при входа в Бургаския залив каналът е дълъг 300 километра. Средната широчина на водата е 30 метра при най-малка дълбочина 3 метра. Размерите и формата на коритото са определени така, че по него могат да пътуват кораби с максимални размери: дължина — 60 метра, ширина — 6.50 метра и газене (потъване)’ — 2 метра. Когато един кораб се двйжи по тесен канал, съпротивлението на водата е много по-голямо, отколкото в езеро или море. За да бъде това съпротивление в границите на допустимото, напречното сечение на потопената част на кораба трябва да се отнася към напречното сечение на водата в канала от 1:5 до 1:6. Колкото е по- голяма скоростта, толкова по-голяма вълна се надига след кораба и залива и руши бреговете. За всеки канал в зависимост от корабите, които плават по него, се определя една „критична скорост“, която те не трябва да надвишават. В нашия канал тази критична скорост е 9 километра в час.

По дължината си каналът се състои от прави и криви участъци. Кривите части представляват дъги с радиуси 6 пъти по-големи от дължината на плаващите по него кораби. Така корабите спокойно и безопасно завиват.

Коритото на канала следва една хоризонтални линия. Той не може да има плавни завои и същевременно да бъде навсякъде еднакво вкопан в земята. Коритото му на места е вкопано от 10 до 30 метра, а другаде то минава върху изкуствено създаден насип. Над дълбоките и тесни долове, както и над железопътните линии и шосета коритото минава по „мост-канали“. Един „мост-канал“ представлява обикновен стоманен или бетонен мост, който вместо перила има стени. Другаде пък каналът се провира в къс тунел под някоя река или път. А на едно място, за да избегне голям завой, водата и корабите минават през тунел, дълъг 6 километра.

Каналът се врязва през различни видове почви, някои от които задържат водата, а други я пропускат повече или по-малко. За да се намалят огромните загуби на вода, участъците, където коритото е вкопано в пясък, чакъл или напукани скали, са уплътнени, като дъното е постлано с трамбована глина, дебела средно 80 сантиметра. За да не се размива и поврежда тази глина от движението на корабите, върху нея е насипана защитна покривка от чакъл, пясък и пръст, дебела метър. В скалистите места, които са силно напукани, стените на канала са облицовани с бетон.

Въпреки всички тези мерки за една година се загубва вследствие поливане, изпарение и пропуски при различните съоръжения към 200 милиона кубически метра вода!

Малките поройни дерета (няколкостотин на брой) са прекарани или под канала с „дюкери“, или над него с улеи. Дюкерът представлява една го¬ляма крива тръба, по която водата на рекичката слиза, от едната страна, минава под дъното и излиза от другата страна на канала.

Но ние казахме, че като тръгваме от Пловдив, ще пристигнем в Бургас. И всеки правилно ще си зададе въпроса, дали този канал не представлява една бързотечна река, чиито води трябва да слязат със 160 метра на 300 километра път, тъй като Пловдив е на височина 160 метра над морското равнище, а каналът завършва при морето. Каналът не е никаква течаща река, а се състои от няколко хоризонтални части, свързани помежду си със стъпала — „шлюзове“. За да напоява колкото е възможно повече площ, каналът е прокаран на границата между полите на планината и равнината. От Пловдив до километър 45 той върви хоризонтално и на височина 157 метра над морското равнище. След това посредством два шлюза и една помпена станция нивото му се повдига на 200 метра над морското равнище и така продължава с хоризонтално дъно 100 километра, до пресичането на река Тунджа. Оттам вече започва слизането. При тази пресечка реката е преградена с един бент, за да се образува езеро с постоянно ниво, по-ниско с два метра от горния канал. Оттук нататък, на едно протежение още 100 километра, нивото на водата остава 198 метра над морето до влизането в голямото Поляновградско езеро, където с шлюз се слиза на 180 метра. С друг шлюз се излиза от езерото и след 30 километра, при язовира „Българево“, започват няколко групи шлюзове, с които се слиза от 170 метра до морското равнище в Бургаското езеро.

По нашия канал има всичко 24 шлюза, които дават 43 метра качване откъм страната на Пловдив и 200 метра слизане от страната на Бургас.

Водата в канала въпреки хоризонталното дъно не е в покой. През зимата тя тече към Поляновградското езеро, където се складира. През лятото се връща обратно на запад, за да напоява плодородните полета на Тракия.


Надлъжен и напречен разрез на канала

Мнозина задаваха години наред въпроса: „Откъде ще се вземе водата?“ Вие вече сигурно се питате откъде идват десетките кубически метра вода в секундата, които текат по канала и се разливат по жадните за влага полета? — Те идват от Баташкия водносилов път, от язовирите на Топол¬ница. Стряма, Тунджа и други укротени и регулирани реки слизащи от Средна гора и Стара планина.

За нуждите на напояването по южния бряг на канала, на подходящи места, има изградени саваци, през които става пускането на вода в напоителните канали. От своя страна тези канали се разклоняват на все по-малки и по-малки канал чета и вади, докато водата достигне до корените на растенията.
Бреговете на канала извън населените места са богато озеленени и засадени с декоративни и плодни дървета. По единия бряг върви широко асфалтирано шосе, по другия — по-тесен — служебен път за нуждите на поддържането на канала.

По протежението на канала има три големи, модерно обзаведени пристанища — Пловдив, Стара Загора и Сливен, и 50 средни и малки — за обслужване на селата, през и покрай които минава самият канал.

За построяването на напоително-плавателния канал са извършени 40 милиона кубически метра изкопи и са излети 500 хиляди куб. метра бетон.

***

Нашият параход „Тракия“ продължава да се носи плавно между двата зелени бряга, като завива ту вляво, ту вдясно. Зад кърмата вълните образуват разперено ветрило, чиито краища се бият в укрепените с каменна облицовка брегове. Задминаваме влекач с четири шлепа, натоварени с цимент от Димитровград за Бургас. Каква икономия се постига с този воден път, личи от факта, че четирите шлепа с товар 2,000 тона се влачат от малък влекач с 200 конски сили!

В салона става вече горещо. Всички излизат на палубата, където под прохладната сянка на разпънатото платно са наредени лежащите столове. Лекият ветрец, образуван от движението на кораба, гали лицата и създава прохлада. Всеки от пътниците търси удобно място, за да се разположи и да се наслаждава на красивите гледки, които една след друга се сменят пред погледа. С нас пътуват към 300 души пътници.
Спираме за няколко минути на пристанището до село Скутаре. На кея има голямо оживление. Товарят се два шлепа. Много хора чакат редовния пътнически кораб от Стара Загора, който ще ги откара в Пловдив. След 10 минути престой корабът отново се отделя от кея и завйва на североизток … Пристанище Трилистник също е изпълнено с чакащи пътници. Току-що е пристигнал пътническият кораб „Септември“, поддържащ редовен рейс Стара Загора—Пловдив и обратно. По палубата му цари веселие. Младежи и девойки танцуват под звуците на радиоуредбата.

Престоят тук е още по-кратък, защото нашият кораб е „експрес“, който се спира само на големите пристанища, а спирането му на тези две малки пристанища е по изключение.

С голям завой каналът се насочва на изток и постепенно започва да потъва в земята. Бреговете стават все по-високи и достигат до 10 метра. Като че се движим по улица, оградена с непрекъснати високи здания. На предени израства някакъв чудноват бетонен мост, под който минава каналът. Това е улеят на река Стряма. Тук се кръстосват реката и каналът. Каналът минава под реката, а нейните води са събрани и текат по този мост. След минаването под улея бреговете отново започват да се снижават, докато полето пак изплува пред погледа ни.

Не спираме в пристанищата на селата Манолско Конаре, Шишманци, Опълченец и Оризово. Само когато се изравнява с тях, корабът намалява хода на машината, за да не се повредят лодките и корабите, вързани на кейовете, от движението на вълните. Отляво хълмовете започват да се възвишават и сливат с полите на Средна гора. „Тракия“ намалява скоростта си и внимателно плава по мост-канала на река Омуровска. След няколко минути пред нас се изправят стените и вратите на първия шлюз.

С приближаването ни 15 метра високата врата бавно се вдига нагоре като завеса на театър и открива входа на първия двоен шлюз. Тук разликата между горния и долен канал е 43 метра и се преодолява чрез два двойни шлюза. Първият повдига корабите на 22 метра, а вторият — на 21 метра. Между двата шлюза има канал от три километра за разминаване на корабите.

Внимателно и с умение капитанът вкарва кораба между високите стени на първия басейн. Задната врата се затваря. Около кораба започват да се образуват кръгове от навлизащата през долните канали вода. Стените започват бавно да слизат във водата. Това ни изглежда така, защото с пълненето на басейна корабът се вдига нагоре. След 15 минути водата в двата басейна се изравнява, 1 вратата между тях се отваря и ние преминаваме във втория. А след още 15 минути влизаме в междинния канал. Ние сме се покачили на 22 метра! След пропътуване на този канал, по който срещаме няколко кораби и шлепове, чакащи ред за слизането към Пловдив, влизаме във втория двоен шлюз. Тук се повтаря същото действие и корабът ни се качва с още 21 метра. Тези шлюзове са изградени от бетон, а вратите им — от стомана и тежат всяка по 60,000 килограма! Отварянето и затварянето на вратите, пълненето и изпразването на басейните и свързаните с тези действия сигнали и заповеди се извършват от едно централно място.

Ние сме вече в главния канал, на височина 200 метра над морското равнище. Тук в широко изкуствено езеро пристигат водите от Баташкия водносилов път, от язовирите на Тополница, от Стряма и други укротени реки. Те се движат по напоителния канал през Пазарджишкото поле и се вливат в това езеро, откъдето каналът продължава като напоително-плавателен.

Часът е 16. Продължаваме пътуването.

Околността тук е но-красива и разнообразна. Нашият кораб се носи между лозя с натежали гроздове и грижливо подредени овощни градини. Надясно, в низината, се вият и блестят на слънцето релсите на железопътната линия София —Пловдив — Бургас, а вляво става все по- стръмно и по-стръмно… Спираме за 5 минути на Чирпанското пристанище и пак гледката започва да се мени непрекъснато. Завой вляво, и пред нас се изправят величествено две вертикални стени, между които се провира каналът. Това е големият просен при Чирпан. Тук каналът е трябвало да мине през хълма, който се спуска срещу града. Най-голямата височина на просичането е 30 метра, при дължина 2 километра.
След няколко часа пътуване в хълмистата местност при село Ездач навлизаме в Старозагорското поле…

Един час след като сме задминали село Християново, вляво пред нас се изправя красивата бяла постройка на ВЕЦ „Стара Загора“.


Камерите и шлюзовете на мегапроекта

Водите, които движат мощните турбини на тази водно-електрическгг централа, идват чак от язовир „Георги Димитров“. Покорни на човешката воля, те лъкатушат по изкуствените канали, провират се през тунелите, докато най-после стремглаво летят по стоманените тръби към Старозагорското поле. След като предадат своята енергия на турбините, усмирени и тихи, навлизат в напоително-плавателния канал.

Стара Загора има две пристанища. Едното е товарно и се намира в западните покрайнини на града, а другото е пътническо и е в центъра, до главния площад.

„Тракия“ застава на пътническия кей. Оживлението покрай канала и по залетия в светлина площад е голямо. Никой не би познал задушния прашен град Стара Загора от преди десет го-дини! Какви невероятни промени донесе този канал за градовете и селата, през които минава, може да разбере само очевидецът.

Точно в 22 часа, сред възгласите и маханията на изпращачите, корабът ни се отделя от кея и пътуването продължава…

Лятната нощ е вече настъпила. За безопасното водене на кораба всички светлини отвън са затъмнени. На командния мостик също е пълна тъмнина, само прожекторът размахва сноп от светлина и постоянно удря с него ту единия, ту другия бряг… Къщите остават зад нас. Минаваме мост-канала над река Бедечка и пак навлизаме в Старозагорското поле. Окъпани в електрическа светлина, се редят по бреговете голе­ми и малки села. Всяко от тях си има пристанище. За всяко селище кана­лът е път за съобщение, извор на благодатна влага за полета, място за игра и спортуване на младежите. Ре­дят се: Зора, Хрущене… Корген… Попово.

Часът е 5. На изток руменее зора­та. Пред нас и вляво се издигат стръмните склонове на Средна гора. Каналът като че ли потъва и изчез­ва в недрата на изпречилата се на пътя му височина.

Макар и да е още рано, всички са излезли на палубата. Предстои да се види нещо наистина интересно. Това е тунелът. Тук каналът пресича про­стрелия се на пътя му склон с ту­нел. Това обаче не е обикновен тунел, а тунел-гигант, през който минават параходи!

Този корабоплавателен тунел, най- скъпото и най-трудно за изпълнение съоръжение от целия канал, е дъ­лъг 6 километра, широк 12 метра и висок 10 метра. От двете страни, към стените на тунела, над водната повърхнина по цялата му дължина има построени площадки, широки по 1.50 метра. По тях се движат хората, занимаващи се с поддържането на тунела. Тези площадки същевременно и направляват корабите по средата на водата, като не им позволяват да се удрят в стените. Отгоре на тунелния свод е прокаран релсов път, по който се движат специални електролокомотивчета.

Тъй като в тунела напречното се­чение на водата се стеснява почти на­половина, то течението значително се увеличава. При такива условия никой кораб не би могъл да се движи и управлява със собствената си машина. Затова корабите се прекарват през тунела, като се теглят от едно локо­мотивче, а по-големите — от две. Преминаването трае средно 1 час. Всеки кораб се провежда отделно, като при това се изисква особено вни­мание. Ако потъне някой плавателен съд вътре в тунела, ще прекъсне ця­лото движение, а изваждането му ще бъде много трудно.

Ето и нашият кораб „Тракия“ е за­станал пред входа. Въжетата от локомотивчетата се подават и закрепват здраво за носа и кърмата. Сигналите показват, че пътят през тунела е сво­боден. Няколко минути минават и не­босводът с угасващите звезди се за­меня с бетоновите стени на тунелната облицовка. От двете ни страни бле­стят и се отразяват във водата като безкрайни златни нишки електриче­ските лампи. Водата клокочи и се бие в стените, измествана и тикана на­пред от тялото на кораба. Всеки шум, всеки удар и звук отеква многократно в звучно ехо… Страх и възторг се смесват при мисълта, че плаваме под земята с кораб. Също като в романи­те на Жул Верн!

Току-що изгрялото слънце блясва в очите ни при излизането на другия край. Недалеч зад завоя се синеят во­дите на някакво езеро. Локомотивчетата пускат кораба ни на свобода. Ка­питанът ги поздравява с три къси из­свирвания на сирената и дава пълен ход на машината… Зад нас остава да се чернее отворената уста на тунела.

Половин час път, след което през един малък шлюз корабът слиза с два метра и плава на воля в широкото езеро, образувано от преграждането на река Тунджа. Предназначението на това езеро е да създаде възможност за кръстосването на канала и реката на едно ниво. Тук е 150-тият киломе­тър. Средата на канала Пловдив— Бургас!

Каналът завива на изток покрай полите на Стара планина. Корабът минава, без да спира, като намалява само хода на машината покрай при­станищата на селата Гаврилово, Чинтулово и Речица. След един голям завой вляво пред нас израства в ця­лата си красота индустриалният град Сливен. И неговото пристанище е го­лямо и обзаведено както Пловдив­ското.

След половин час престой нашият кораб е отново на път. Звънецът звъ­ни за обед. След вкусния обед от ри­ба, наловена в канала, всички почи­ваме.

17 часа. Пак сме на палубата. Ще влизаме в „Поляновградското море“!… Вдига се пред носа на кораба стома­нената завеса на долния басейн и след няколко минути ние се носим по набраздената от вълните шир на „мо­рето“. Корабът се люшка от игриви­те вълни, които, гонени от силния се­вероизточен вятър, плющят по левия борт и заливат предната палуба. Ня­кои от спътниците ни плащат данък на Нептун. Хвана ги морската бо­лест.

При големи бури вълните достигат значителни размери, опасни за мал­ките кораби.

Това „море“, едно от най-големите изкуствени езера в Европа, обхващащо към 200,000 хектара площ, се об­разува след преграждането на корито­то на Азмака. Така се получи най-ев­тиният и най-голям наш извор. „По­ляновградското море“ служи като аку­мулатор. През зимата и пролетта в него се събират излишните води от Рила, Родопите и Стара планина, които текат по плавателния канал на изток. През лятото и есента тези съ­брани води се връщат обратно, пак по същия канал и по други канали, оти­ващи на югозапад, юг и изток, за да напояват полетата между Сливен и Бургас, където сушата най-често вър­лува. Понякога част от тях отиват до­ри до Старозагорското поле.

След един час пътуване корабът влиза в тихото пристанище на Поляновград. То е истинско морско при­станище с вълнолом. Пътническият кей се намира срещу широката, бога­то осветена алея, водеща към центъ­ра на града. Източно от пътническия кей се намира рибарският басейн. Трябва да се знае, че едно от богат­ствата на „Поляновградското море“ това е риболовът, за използуването на който е създаден специален риболо­вен флот от няколко десетки моторни и платноходни кораби.

Пак сме на шът…. С настъпване на нощта наближаваме другия бряг на „морето“. Два маяка —червен и зелен — показват входа за басейна пред шлюзовете. С два шлюза влизаме в канала за Айтос—Бургас.

От „Поляновградското море“ до Ваякьойското езеро при Бургас раз­ликата във (височините от 180 метра се преодолява посредством 17 шлю­за, групирани по два и по три заед­но. Между всяка група има по ня­колко километра канал, който служи както за разминаване на корабите, та­ка и за резервоар за пълнене на по-долните шлюзове. Излишната вода се пуска по отделни канали и докато слезе в езерото, движи няколко мощ­ни електростанции.

Цялата нощ нашият кораб се дви­жи от шлюз в шлюз, за да слезе 180-те метра. На много места тряб­ва да се чака минаването на движе­щите се към Пловдив кораби и шле­пове. Зората ни посреща с лъха на прохладния морски вятър. Корабът спокойно се носи вече по тихите во­ди на Ваякьойското езеро,. Вляво и напред пушат комините на заводите, а по-нататък стърчат мачтите на го­лемите морски кораби.

Наближаваме моста, свързващ гра­да Бургас с предградието Кумлука. Движението от двете му страни спи­ра. Единият край започва да се пов­дига нагоре и след минута-две це­лият мост застава сякаш мирно, ка­то ни дава път към морето. Корабът навлиза в тесния проход. Отляво се издига високият 30 метра скелет на моста, а отдясно, зад бариерата, при­ветливо ни махат бургаските граж­дани

Подвижният мост се спуска бавно зад кърмата на „Тракия“, отново на мястото си.

Ние пристигнахме в Черно море!

Из „Наука и техника за младежта“, 1956 г.

В категории: Ретро Флагман


6
Коментара по темата

Добавете коментар

Вашето име:
Моля, въведете Вашето име
Коментар:
Моля, въведете Вашият коментар
Защитен код:
Моля, въведете защитния код
 
6.
Напрет
04.02.2017 13:28:06
4
2
Некакви празни мисли на едни празни хора а реолюцията им беше напред напред кръъгом и пак напреед
5.
Амон-Ра
04.02.2017 12:02:14
10
3
При 8 млн. роби тогава, защо да не мислят за грандиозни проекти. Те, комунистите нали имаха една максима "Човекът е по-силен от природата". Това означава, че ако се наложи ще накарат водата да тече нагоре .
4.
Винетка
04.02.2017 10:38:36
15
5
Те не можеха да осигурят дамски превръзки и тоал. хартия камо ли нещо такова.Ако бяхме Дубай ,нямаше да има горива по бензиностанциите.И пясъка в пустинята щеше да е дефицитен.ВИЖТЕ ВЕНЕЦУЕЛА...
3.
Имали са "топки" тогава!
04.02.2017 10:24:34
10
11
Имало е идеи,проекти,мислели са за страната!
Ако бяхме Дубай, сега щяхме да честваме 60-години от построяването на ГЕНИАЛНОТО за България съоръжение!
2.
Emo
04.02.2017 10:09:40
12
3
Добре щеше да се осъществи този проект, но мечтите са безплатни!
1.
545
04.02.2017 09:05:55
17
9
Три пъти фалираха България.Глупостта им бе безкрайна.Лъжите също.Тодор Живков сам каза:социализма е недоносче...


Новините
Вашият сигнал до ФЛАГМАН
Животът
Политика
Крими
Темида
Бизнес
Разследване
Просвета
Здраве
Лична драма
Лайфстайл
Астро
Пътна обстановка
Ретро Флагман
Спорт
Лична драма
Поморийското село Каменар: Защо превърнаха този тротоар в паркинг? Вместо дом-мечта на българското Черноморие, руско семейство премина през 9-те кръга на Ада На вниманието на ИАРА! Цигани-бракониери влачат с мрежи рибата от "Вая" Хотелиер си върза отпадните води към дъждовната канализация, фекалии се изсипаха на плажа в Каваците Жителите на Банево внесоха подписка в Общината, настояват за спешно асфалтиране на квартала На вниманието на Община Бургас! Нужни са две паркоместа за инвалиди пред блок 295 в ж.к.”Меден рудник” Бургазлия алармира: Източват ни с подла SMS схема, пазете се! Пиене, наркотици и бой?! Сестра на 13-годишна от Дом за деца разкри пред Флагман.бг за ужаса там Помогнете! Лилия изчезна преди 10 дни и оттогава няма никаква следа от нея, виждали ли сте я? Хората от бургаското село Равнец: Децата ни се разхождат сред змии, колите ни пропадат в огромни кратери (СНИМКИ) Съседските войни в Стария Несебър загрубяха, ето как си отмъщават
Жега и слънце днес - температурите скачат до 38° Снимат плажовете на концесионерите с дрон Съкровища за милиарди лежат в Черно море Англичанка с български корени загърби прекрасния си живот на Острова и пристигна, за да образова децата на ромите и бежанците Няма да повярвате кого води Нина Добрев със себе си във фитнеса Все повече българи искат да станат селяни, но не за постоянно Страшна трагедия! Родители изведоха бебето си на разходка, няколко часа то почина в страшни мъки в болница ЗD принтер ще изработва сувенири на туристическото изложение WTM 2017 в Лондон Ех, любов! Съпруга принуждава мъжа си да продаде делото на живота си, градил го цели 42 години Ром си поръча тениска с лика на Левски и няма да повярвате какво направи с нея Ето какво ще се случи с тялото на Кристиян в най-скоро време, стана ясна ужасяваща подробност
Тежки поражения в "сърцето" на талибаните
Тежки поражения в "сърцето" на талибаните Инцидентът се е случил в петък при операция на афганистанските сили за сигурност срещу бунтовниците


Всичко в категорията
ЗD принтер ще изработва сувенири на туристическото изложение WTM 2017 в Лондон Берлин със страшно разкритие: Режимът в Дамаск убива с химическо оръжие! Виктор Орбан: Оградите по границите спират мигрантите мюсюлмани Депутат след мегаподкуп: Който не може да си купи два iPhone-а наведнъж, е голо*ъзец Георги Марков: Съдии, прокурори и следователи нямат право да получават други пари освен от бюджета Супер финансова новина: Родените преди 1978 година българи може внезапно да забогатеят! Фирмата, вбесила премиера Бойко Борисов заради пътя Бургас-Слънчев бряг клекна, оттегля жалбата си Борисов скръцна със зъби: Взе главата на началника Пешко от АЕЦ Козлодуй след скандалното видео Семейство Баневи: Хората на Митко Каратиста ни казаха, че и да се оплакваме, по-високо от Бойко Борисов в България няма (ВИДЕО) Милиардният холдинг на Делян Пеевски Секссимволът на БСП Краси Янков крие жена като манекенка
Само във Флагман.бг! Джендов и Рочата нахлуха въоръжени в бар „Бикини“ с още 10 души, потрошиха заведението и пребиха охраната Моторист се надбягва с вятъра, но направи най-голямата беля Тежки поражения в "сърцето" на талибаните Спипаха българин в Холандия с оръжия и 132 кила хероин! Агенцията по храните в Бургас подгони нелегалните търговци на риба, Калин Орела и брат му изгоряха (ВИДЕО) Ускориха делото за дълга-наследство към ДСК на Здравко Донев-Капона, процесът може да продължи в Бургас Ужасни подробности за майката, която зверски удуши детето си, ето какво разказа тя Биячът на бременно момиче и приятеля ѝ на АМ "Тракия" с невероятна история пред съда Обирът на века! Не 5, а 50 милиона свили крадците от къщата на братя Илиеви в Бистрица! Зверски побой! Четирима непълнолетни счупиха черепа на 23-годишен заради обиди във фейсбук Алоизмамник, отмъкнал 40 хил. лв. от старица, твърди, че е беден като църковна мишка
Опитният магистрат Веселин Енчев поема "горещия картоф" - Административен съд Бургас Ускориха делото за дълга-наследство към ДСК на Здравко Донев-Капона, процесът може да продължи в Бургас Адвокатът на шведа Ралф, който преби зверски камериерка в Слънчев бряг, се оказа измамник Алоизмамник, отмъкнал 40 хил. лв. от старица, твърди, че е беден като църковна мишка Вижте как Съдебната палата в Бургас свети за красота и сигурност Съдът глоби 3000 лв. циганката от Кумлука, която преби заради 250 лв. служителка на социалните След гафа с пуснатия швед-бияч: Съдът си изми ръцете с руса прокурорка и либералното законодателство Депутат от ГЕРБ рекетирал търговец от името на Бойко Борисов (допълнена) Разпитват Деница Златева и Вежди Рашидов за НДК Съдия Светлин Иванов освободил шведския бияч, използвал хитър ход, за да избегне публичност Издирват очевидци на побоя над бременна бургазлийка на "Тракия" (ВИДЕО)
„Борисов 2“ и „Борисов 3“ от година готвят закон за спиране на скандалните „бонуси" за облекло в КРС
„Борисов 2“ и „Борисов 3“ от година готвят закон за спиране на скандалните „бонуси" за облекло в КРС Въпросът е поставен отново пред началника на политическия кабинет на министър-председателя и работата по него ще продължи, твърдят от Министерския съвет
Всичко в категорията
Шеф на регулатор е получил над 61 хиляди лева „бонус“ - представително облекло за 9 години (факсимилета) Перата уж беден, а кара скъп Мерцедес. 72-годишната му майка е бизнесдама 6 явни признака, че на жената й липсва секс Боршош прави незаконни преустройства в НДК Първата дама блесна в бял тоалет на рождения ден на Царя (СНИМКА) И началникът на митническия пункт „Лесово” е получавал подкупи, твърди прокуратурата Методът „Монтесори” в Бургас - родителски амбиции в машина за пари? Прокуратура, НАП и Община Бургас дали знаят какво става в детска градина „Монтесори”? Възможно ли е? Бъдещият български консул във Франкфурт крие баба си Бургаският ж.к."Славейков" завря заради отсечени дървета до Поморина. Инвеститорът: Всичко ни е законно Възмутени контрольори: От сутринта се води кампания против новата система за градски транспорт!
За втора поредна година почитателите на седмото изкуство в Бургас ще се насладят на отбрани кино заглавия
За втора поредна година почитателите на седмото изкуство в Бургас ще се насладят на отбрани кино заглавия В програмата са включени над 30 филма от България, Румъния, Молдова, Украйна, Русия, Грузия, Армения, Турция и Гърция
Всичко в категорията
Бургаска гордост! Най-популярната абитуриентка на Флагман за 2014 г. завърши с отличие в Дания Добрата новина! Търговската гимназия в Бургас сбъдва мечтата си (СНИМКИ) Хаос с приема след 7-ми клас в Бургас! Закриват 6 паралелки, ученици търсят пожарни варианти Български математици обраха медалите в Сингапур НАП напомня: Бъдещите студенти внасят сами здравните си вноски през лятото Кандидат-студентски бисери, от които свят ще ви се завие! Пишат с грешки, но пък "майсторят" нови думи Въпреки протестите на родители и ученици: Уволняват учителка от Математическа гимназия Вдигат с 50 лв. стипендиите на македонските студенти у нас Строителният е в топ 6 на най-желаните училища в Бургас, на второ място е сред професионалните гимназии Несебър събра математици от различни краища на света 7klas.mon.bg – първото класиране за гимназиите е факт
Бум на летни вируси по морето: Температура, повръщане и диария – заради лоша храна и хигиена
Бум на летни вируси по морето: Температура, повръщане и диария – заради лоша храна и хигиена Плажът може да бъде източник на чревни инфекции и просто заради струпването на много хора


Всичко в категорията
В Спешното отделение на УМБАЛ Бургас помагат на 140 души на денонощие, отчитат ръст на пациентите с алергични реакции Фатална грешка или хитър маркетингов ход! 2000 бутилки бутиково вино в търговската мрежа на символична цена Счупена ръка на дете в Бургас показа парадокса на здравната система в България Рак на пикочния мехур мори стотици българи всяка година Доц. Николаева: Морето не ни е виновно за заразите, спрете вирусите с драконовска хигиена! (ВИДЕО) Д-р Каспарян към родителите: Прегряването може да отключи главоболие и гърчове, не водете децата на плажа в най-топлите часове Детският ортопед проф. д-р Владимиров от УМБАЛ "Дева Мария": Повиването води до тежки увреждания при бебето! Чували ли сте за Хепатит А и Хепатит Е? Те са сред вирусните стомашно-чревни инфекции, с които може да се заразите и през лятото Нови наркотици заливат пазара Анестезиолог: „Райският газ“ в Слънчев бряг може да ви разсмее, но уврежда мозъка (ВИДЕО) Трагедия! Военен почина след преглед от стажант в болница
Бащата на българчето, самоубило се заради играта "син кит": Разбит съм, но ще продължа напред (ВИДЕО)
Бащата на българчето, самоубило се заради играта "син кит": Разбит съм, но ще продължа напред (ВИДЕО) Близките й откриват писма, написани на руски и портрет на 17-годишната Рина Паленкова от Русия


Всичко в категорията
Нана: Ракът ми ще умре преди мен (ВИДЕО) Феновете на Linkin Park скърбят! Страшна драма застигна вокалиста на метъл групата Почернени родители вече 8 години чакат справедливост за смъртта на 16-годишната Петя Нова жертва на морето навръх Илинден! Вълните погълнаха 18-годишно момче (СНИМКА) Зов за помощ! Поразена от тежка болест бургазлийка се бори живот, необходими са й 15 000 лв. на година Млада вдовица зове: Не карайте пияни или дрогирани, не се превръщайте в убийци! (ВИДЕО) Млад мъж се нуждае от 50 000 лева за операция в Турция (ВИДЕО) 24-годишен загина при нелеп инцидент в Германия, потопи в траур бургаското село Маринка Скръбна вест: Почина един от най-уважаваните специалисти по право в България Трагедията е огромна! Колегите на загиналия бургазлия Милен не могат да повярват, че вече го няма Драма! Млада жена си наряза вените с бръснач след скандал с приятеля си
Световноизвестен дизайнер се изгаври с Николета Лозанова, закопа я с едно изречение (СНИМКА)
Световноизвестен дизайнер се изгаври с Николета Лозанова, закопа я с едно изречение (СНИМКА) Феновете я обвиниха, че за пореден път е изложила страната ни и то на световно ниво


Всичко в категорията
Астролог: Грешника го чака възмездие, а праведника ще го настигне благото
Астролог: Грешника го чака възмездие, а праведника ще го настигне благото Ако сте следвали лунните ритми и сте се движили в унисон с Луната, непременно днес ще постигнете милостта на нощната богиня
Всичко в категорията
Тираджия и барман - елитните професии на соца
Тираджия и барман - елитните професии на соца За да станеш межуднароден шофьор и да обикаляш Европа, трябваха връзки


Всичко в категорията
Сребро за България от Световното в Лондон
Сребро за България от Световното в Лондон Радослав Златанов остана втори в скока на дължина


Всичко в категорията
http://www.AVTOCHASTIonline24.Bg
Общините
Бургас Бургас
Меден Рудник Меден Рудник
Айтос Айтос
Карнобат Карнобат
Несебър Несебър
Поморие Поморие
Созопол Созопол
Царево Царево
Приморско Приморско
Средец Средец
Малко Търново Малко Търново
Камено Камено
Сунгурларе Сунгурларе
Руен Руен
Бургас
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи Само до месец май общият брой посещения на чуждестранни туристи в България е близо 2,2 млн - ръст с близо 13.5% в сравнение с предходната година


Всичко в категорията
Проверяват сигнал за злоупотреби срещу директора на бургаското спортно училище Мисията успешна: Юристите на ул. „Хан Аспарух” успяха да се отърват от пречещата им бреза (СНИМКИ) Ускориха делото за дълга-наследство към ДСК на Здравко Донев-Капона, процесът може да продължи в Бургас Бургазлии полудяха по "Жена ми се казва Борис", комедията гостува отново в града Тодор Байчев иска от министър ремонт на път, за да спре обезлюдяването в Карнобат и Средец Само във Флагман.бг: Намереното тяло в центъра на Бургас е на Иван Руснака от ж.к. "Меден рудник" (СНИМКА) Жестока битка кой да ремонтира "Богориди" за над 2,6 милиона лева Вижте как Съдебната палата в Бургас свети за красота и сигурност Профилактика спира тролеите на "Бургасбус", вижте кога Закон за 10-годишна давност на необслужваните дългове, предлагат „Обединени патриоти” Ето го бияча на бременната бургазлийка и приятеля ѝ на АМ "Тракия"
Пламна общинско жилище в бургаския ж.к. „Меден рудник”, дете е откарано в болница (СНИМКИ) Част от ж.к. "Меден рудник" остава без вода, вижте къде и кога Станаха ясни имената на загиналите при жестоката катастрофа край Джъмбо, погребват ги днес Трупът в бургаския ж.к.”Меден рудник” е на 42-годишен мъж, получил масивен инфаркт Първо във Флагман.бг! Труп на млад мъж вцепени от ужас бургаския ж.к."Меден рудник" Пияна шофьорка предизвика катастрофа в ж.к. "Меден рудник", рани приятелка Ученикът Георги след юмручния удар към учителя: Какъв мъж си ти, че ще ме ковеш пред директорката си?! Огромен проблем за жителите на два блока в ж.к."Меден рудник". Има ли свлачище под терасите им? (СНИМКИ) Отмъщение по меденруднишки! Пияна леля прати 3-ма биячи на съсед, направил й забележка Контрабандни цигари издадоха Велин, отглеждал дрога в „Меден рудник” Лек автомобил горя тази нощ в бургаския ж.к. "Меден Рудник"
Цистерна се запали след удар с бус на пътя Провадия – Айтос
Цистерна се запали след удар с бус на пътя Провадия – Айтос Шест противопожарни екипа гасиха огъня, движението се отклонява
Всичко в категорията
Първо във Флагман.бг: Стана ясно кой ще преобрази айтоския рай - парк "Славеева река" Районният съд в Айтос поиска бившето Детско отделение, ще го превърне в модерна Съдебна палата Осъдените за изнудване, побой и загуба на око Тихомир Петров и Златко Кънев обжалваха, но не се появиха на делото Съмнителни фургони в Айтос разпалиха страстите: Спокойно, не са за бежанци! На летището в Брюксел ни казаха, че не сме българи - в Европа сме разпознаваеми с циганите си Слуховете за смъртта ми са силно преувеличени, злобата и завистта диктуват живота на много хора Сериозни промени в ОбС-Айтос, ето кой става шеф на най-важната комисия - по финанси и бюджет Над 20 кандидати подадоха оферти за пречиствателната станция в Айтос Айтос е столица на българския фолклор! Най-добрите ансамбли у нас участват в „Славееви нощи” (СНИМКИ/ВИДЕО) Находка! Сгащиха 36-годишната Надя с над 3 кг. безбандеролен тютюн, носила го със себе си на работа Красива айтозлийка потъна вдън земя, издирват я! (СНИМКА)
Извънредно! ТИР размаза жена в Карнобат
Извънредно! ТИР размаза жена в Карнобат Катастрофата стана на бул.”Москва” тази сутрин

Всичко в категорията
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи Само до месец май общият брой посещения на чуждестранни туристи в България е близо 2,2 млн - ръст с близо 13.5% в сравнение с предходната година


Всичко в категорията
Разврат на Слънчака! Израелски турист натиска посред бял ден мъртвопияна холандка (УНИКАЛНО ВИДЕО) Несебърското с. Баня отбеляза празника си с откриване на библиотека и богата музикална програма Тита чукна 18 с Криско на Слънчака (СНИМКИ) Кметът на Несебър Николай Димитров влезе в руския парламент (СНИМКИ) Изверг преби 13-годишно момиче в Несебър, психопатът набил и възрастна жена на спирка Екшън! Шофьор простреля англичанин след конфликт на пътя край Слънчев бряг ИАРА се поставя над закона – отговорен е директорът Галин Николов, който не си върши работата Разголена и пияна като кирка шотландка втрещи Слънчака! Спретна зрелищна каскада, след като разтресе телеса (ВИДЕО) Намериха мъртво 11-годишното момиченце, което изчезна в морето край Слънчев бряг Футболните отбори на Созопол и Несебър отново завършиха с равенство Двама пострадаха при тежката катастрофа край Слънчев бряг, водят ги към Бургас
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи Само до месец май общият брой посещения на чуждестранни туристи в България е близо 2,2 млн - ръст с близо 13.5% в сравнение с предходната година


Всичко в категорията
Фатална грешка или хитър маркетингов ход! 2000 бутилки бутиково вино в търговската мрежа на символична цена Военният санаториум ще отваря врати, но не за пациенти, а за клиенти Ако не предприемем мерки, до една година ще загубим Военния санаториум Само във Флагман.бг! Ето я схемата за кражбата на Военния санаториум в Поморие Историческа сесия! Поморие си връща Военния санаториум, за да го дари отново на държавата Поморие развали дарението за Военния санаториум Хибридна война в Поморие преди ключовата сесия за Военния санаториум утре Първа филмова прожекция в обновеното лятно кино „Яворов“ в Поморие! Входът е свободен Пиян евреин вдигна на крак полицията в Поморие, твърди, че видял терорист Поморие почита 180-годишнината от Апостоловото рождение Ася Пеева с интригуващ дебют в парламента – пита Валентин Радев за тероризма, имигрантите и Шенген
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи
Министър Ангелкова: България е на първо място като предпочитана дестинация за немските туристи Само до месец май общият брой посещения на чуждестранни туристи в България е близо 2,2 млн - ръст с близо 13.5% в сравнение с предходната година


Всичко в категорията
Семейство Баневи: Хората на Митко Каратиста ни казаха, че и да се оплакваме, по-високо от Бойко Борисов в България няма (ВИДЕО) Фатална грешка или хитър маркетингов ход! 2000 бутилки бутиково вино в търговската мрежа на символична цена Зелена светлина за остров „Свети Кирик” в Созопол – превръщат го в Черноморски културен център (ВИДЕО) Превръщат остров Свети Кирик в музей (ВИДЕО) Конкурсът Мис Созопол: Високи токчета, много грим и декламиране на наизустени въпроси (СНИМКИ) Шпалир от луксозни джипове посрещна гостите на Audi Summer Drive в Созопол Морското училище в Созопол е пред срутване, кейовата стена – напукана, чакат премиера Първо във Флагман.бг: Ето я красавицата, която грабна титлата Мис Созопол! (СНИМКИ) Кметът Панайот Рейзи с амбициозна задача: Созопол да има конгресен център до две години Футболните отбори на Созопол и Несебър отново завършиха с равенство Созопол празнува в чест на покровителката си Света Марина (СНИМКИ)
Гол мъж тормози спасителка на плажа (ВИДЕО)
Гол мъж тормози спасителка на плажа (ВИДЕО) Беше до колене във водата и каза „ела да ме хванеш“, споделя Яна
Всичко в категорията
Агенцията по храните в Бургас подгони нелегалните търговци на риба, Калин Орела и брат му изгоряха (ВИДЕО)
Агенцията по храните в Бургас подгони нелегалните търговци на риба, Калин Орела и брат му изгоряха (ВИДЕО) Още в понеделник започват сериозни проверки по Южното Черноморие, ще конфискуват стока при нарушения


Всичко в категорията
Кметът на Средец: Подменихме подземната инфраструктура в града, търсим около 15 млн. лв. за ремонт на улиците Поликлиниката в Средец пред фалит, лекарите без заплати от година Високо напрежение в Средец! Майката на Барсалата обвини кмета Жабов в корупция, той обмисля дали да я съди Предлагат рестарт на проекта за жп линия в Странджа Средец развива туризма в Странджа с канализация за „Божура“ Средец в крак с новите технологии, развива туризъм с 3D музеи Продават старата сграда на болницата в Средец, за да направят модерно вътрешно отделение Общинските съветници не трябва да превръщат всичко в личностна война, от това губят само хората в Средец Разнобой! Вотът на недоверие към председателя на ОбС разцепи опозиция и управляващи в Средец Председателят на ОбС-Средец пред Флагман: Вотът на недоверие е лична вендета на Барсалата срещу ГЕРБ! Задкулисни игри в Средец! Бизнесмен клати стола на председателя на ОбС, гласи майка си за поста
Цветанов: Велизар Енчев можем да го присъединим към журналистическия нюх за разследвания на Елена Йончева
Цветанов: Велизар Енчев можем да го присъединим към журналистическия нюх за разследвания на Елена Йончева Прокуратурата проверява документи при областните управители на Бургас, Хасково и Ямбол, свързани с оградата по границата
Всичко в категорията
И в опозиция ще работим по ангажиментите ни за Бургас - така се разбрахме с колегите от БСП Конкурсът за шеф на парк „Странджа” приключи с категоричен победител Малко Търново ще е домакин на втория национален фоклорен фестивал в Малко Търново Кое е мястото, близо до Бургас, където се сбъдват всички желания Над 6 хил.души посетиха фестивала "Зелениката", огромни опашки по екопътеките в Странджа Четирима са кандидатите за шеф на парк „Странджа” – битката може да е епична Фермери оградиха с ток село в Странджа, кметът заплашил да ги изсели? (ВИДЕО) Младеж нападна съседа си с дъска, счупи му лакътя Бивш шеф на СДС в Бургас стана областен лидер на нова националистическа партия Какво е разследвал Слави Трифонов за Валери Симеонов – в мотел на „Скат” спели войници (допълнена) И пенсионираният временен началник на парк „Странджа“ има право да участва в конкурса за поста, колебае се
Златна монета е открита при разкопките на крепостта Русокастро (СНИМКИ) Мъж от Хасково подхвърли 20 лв. на полицаи, помолил да му се размине Помогнете! Отстраниха тумора на 7-годишния Боби, но са нужни още 47 хил. евро за лъчетерапия Бъдещи първокласници от Камено с невероятен концерт, подготвени за училище по проект „Ранно детско развитие” Кметът Жельо Вардунски разреши дългогодишен проблем, Камено има Спешна помощ и линейки "Лятно кино с БНТ1" идва в гр. Камено на 19 юли с филма „Каръци” Децата от Камено пеят заедно „Спасение” на БТР с бургаския деветокласник Тодор Тодоров (СНИМКИ) Бургас е неузнаваем в последните 10 години благодарение на Димитър Николов и ГЕРБ Детски хепънинг „Наше Лято 2017 година“ с много изненади този петък в Камено Превръщат крепостта Русокастро в най-атрактивната туристическа дестинация в Бургаска област Ето го Илко - единият от задържаните при спецакцията в Бургас
Спрягат Камен Костадинов за областен лидер на ДПС в Бургас - „за да оправи нещата”
Спрягат Камен Костадинов за областен лидер на ДПС в Бургас - „за да оправи нещата” Бившият депутат може да получи задача да укрепи структурите в региона след конфликтите около парламентарните избори
Всичко в категорията
Тъжна вест: Почина най-дълго управлявалият кмет в Бургаско
Тъжна вест: Почина най-дълго управлявалият кмет в Бургаско Осман Мехмед бе управник на руенското село Скалак цели 5 мандата

Всичко в категорията
Спрягат Камен Костадинов за областен лидер на ДПС в Бургас - „за да оправи нещата” Руенско пред екокатастрофа: Мандра замърсява река Шиваровска Извънредно! Хванаха убиеца от Снягово, крил се в гората като партизанин, но изгладнял Срам и позор! Вижте как тези роми "уважиха" химна на България ДПС показа мускули, изсипа цялото си ръководство в Руен (СНИМКИ) Това ли е убиецът от Снягово? Ако го видите, обадете се в полицията! (СНИМКА) Ето кои пътища ще ремонтират в Руен за 83 хил. лв. Ангел Исаев пред „Флагман”: Ще гласувам "за" кабинета, това ще е най-успешното правителство на Борисов Извънредно: Дурхан Мустафа се отказа от депутатското си място (допълнена) Младежкият лидер на ДПС в Бургас: Подкрепяме Ангел Исаев и Камен Костадинов, но сме с вързани ръце И лидерът на ДПС в Рудник подаде оставка: Напускам партията, случват се недопустими неща!
Бургас трябва да постави фокус върху културно-историческия туризъм, той ще е хит през 2020 г. Интервю Всички интервюта Живко ТАБАКОВ, председател на Комисията по туризъм към ОбС Бургас: Бургас трябва да постави фокус върху културно-историческия туризъм, той ще е хит през 2020 г.
Важно за Бургас като дестинация на четири сезона ще бъде и отварянето на целогодишните връзки на летището

Глас отвътре Всички webcafe.bg, webcafe.bg Кой изяде суджука на премиера или как се роди най-колоритната история в българската политика Дали не е търсил винпром, за да го изнудва за съответното пиене

Вашият сигнал до Флагман Всички сигнали Морето пълно с деца, а спасителите на Северния плаж в Бургас спят и цъкат на телефоните си Поморийското село Каменар: Защо превърнаха този тротоар в паркинг? Вместо дом-мечта на българското Черноморие, руско семейство премина през 9-те кръга на Ада На вниманието на ИАРА! Цигани-бракониери влачат с мрежи рибата от "Вая" Хотелиер си върза отпадните води към дъждовната канализация, фекалии се изсипаха на плажа в Каваците
Вижте какво Ви очаква днес - здраве, работа, учение, пари, любовwww.karm-krag.com
Дневен хороскоп за 23.07.2017на Светлана Тилкова - Алена
Овен Телец Близнаци Рак Лъв Дева
Ще се справите със задачите си с лекота до обед, ако сте търпеливи и най-вече отговорни. Не допускайте провал в начинанията, които може да започнете следобед. Планирайте за следващата седмица деловите разговорите с ръководството, ако трябва да получите писмено разрешение за стартиране на нов проект. Новите запознанства в този ден са източник на приятни емоции, които ще ви заредят с добро настроение. Радват ви приходи от търговия. Нетърпението в поведението към близките ви е ваш враг. Всичките ви професионални идеи ще бъдат подкрепени от колегите ви, ако ги поднесете спокойно и без опит да наложите мнението си. Променливото ви настроение продиктувано от емоцията може да ви обвърже с неподходящи хора. Интуицията ви пази от провали на работното място. Намеренията ви да постигнете професионални успехи няма да се осъществят, защото сте допуснали грешки, които трябва да поправите. Не пропускайте възможността за нови полезни срещи, обещаващи ви успех в материално отношение.  Бъдете отговорни към обещанието, което сте дали на ваш колега и му помогнете. Задълбочаването върху вашите задачите на работното място и умението ви да разпределите правилно времето си, ще ви донесат успех и в този ден. Помислете върху случилото се през изминалите дни от началото на месеца. Говорете откровено с колегите и близките си и изяснете причините за тяхното отдалечаване. Не се съгласявайте на допълнителна, натоварваща ви работа, дори и ако е доходна. Рискувате да се провалите и да съсипете настроението си. Проявете предпазливост в общуването с непознати. Пазете се от конфликт заради отказът ви да проявите разбиране към близките си. Тактът е задължителен. Не е добре да обмисляте смяна на професията си или на вашето работно място, защото ви липсва професионална квалификация. Не е изключено заради непланирани покупки за дома да претърпите загуби. Запазете доброто си настроение. Трудностите на работното ви място са преодолими и не заслужават вниманието ви. Ако искате успехът да бъде с вас, не пропускайте добрите възможности за доходна работа. Не сте склонни да се срещате с непознати хора, които са обсебили съзнанието на ваши приятели и виждате променени в негативна посока. Откажете тази среща. Не пътувайте. Бъдете търпеливи с колегите си. Заемете се със задачите си и успехът ще ви следва по петите. Приходите няма да закъснеят. На работното място успехът е с вас. Разговорите с деловите ви партньори са затруднени. Няма да донесат очакваните резултати. Бъдете толерантни към колегите си.  Трудно ще допуснете финансови загуби, защото няма как да ви изнудят да харчите пари за ненужни покупки за дома или за капризите на децата си. На работното място отхвърлете до обед задачите си и завършете започната преди време работа. Решили сте вечерта да посетите ваши приятели, но без семейството си, а това ще ги изнерви и притесни. Обещайте им, че няма да закъснявате много и за вечеря ще сте си у дома. Обърнете внимание на препятствията по пътя си, защото те са предупреждение. Всеки опит да блеснете и да надскочите себе си ви вреди и срива авторитета ви заради допуснатите непоправими грешки.  Не пътувайте, за да не обидите вашите близки че не сте се прибрали у дома, за да посрещнете роднини, които сте поканили. Очаквайте делови предложения чрез които ще се доберете до бъдещи финансови успехи. Стабилизирайте материалното си състояние. Започнете работа по ваши стари проекти, като след ден-два може да ги прегледате отново и да планирате времето си.
Везни Скорпион Стрелец Козирог Водолей Риби
Автори Флагмани
Маркетинг Екип