Шеф от БДЖ обеща: Скоро с влак ще стигаме от София до Бургас за 2 часа и 20 минути
21 Октомври 2016, Събота, 01:27 ч.
Железницата се готви да си върне клиентите
Вярвам, че жп инфраструктурата, която поддържаме и градим в момента, ще е гръбнакът на цялата транспортна система в България. Това каза инж. Милчо Ламбрев, генерален директор на Национална компания „Железопътна инфраструктура” (НКЖИ във връзка с отбелязването на 150 години на железните пътища в България като безценен национален капитал.По думите му това е най-евтиният и екологичен транспорт, съобщи "Фокус".
„За период от 10 години използването на пътническите железопътните превози в Австрия нараства с 23%, в Германия с 24%, в Италия с 14%. В страна с висок стандарт и качество на живот, като Швеция, увеличението на пътникопотока е 38%. През последните години се наблюдава и ръст на товарните превози в Европа: Норвегия – 57%, Полша – 40%, Германия – 23%, Великобритания – 21%. Няма как да останем бяло петно в европейската железопътна карта”, обясни той.
По думите му през последните години в България се отчита спад на търсенето на железопътни пътнически услуги. „За което всички ние сме длъжници на гражданите и се опитваме да изплатим дълга си към тях възможно най-бързо с всички нови проекти. Ние сме малка държава и много трудно за няколко години можем да достигнем европейското качество и на инфраструктура и на подвижен състав. А тези два фактора, плюс оптималната транспортна схема, са А и Б-то на железопътния транспорт. Смея да твърдя, че усилията и отговорностите на НКЖИ в тези процеси са гаранция за бъдещето на цялата ни система”, поясни той.
„Подвижният състав би могъл да бъде подновен сравнително бързо при наличие на финансов ресурс, не така стои въпросът с инфраструктурата – огромни усилия и капацитет стоят зад поддръжката, проектирането и модернизирането на жп инфраструктурата”, посочи инж. Ламбрев.
„Бизнесът и всеки, който пътува, ще избере по-бързия, по-евтиния и по-удобния начин на придвижване. Ако стигате до Пловдив за час и половина и пътувате в комфортен влак с интернет, кафе и т.н., няма да се колебаете при избора си. Съвсем скоро разстоянието Пловдив – Бургас ще се пропътува за 2 и 20 минути. С добри влакове, разбира се. И това съвсем не са мечти”, добави генералният директор на НКЖИ.
В категории:
Бургас
Чуждите инвестиции намаляха с половин милиард
Секси културистка вади луди пари от Only Fans
Ето как да приготвите перфектното твърдо сварено яйце
Украинка се изгаври с ченгета от РУ-Несебър, ето какво се случи
На лявото или дясното ухо е полезно да държим телефона
7 признака, че партньорът ви е истински верен
18/04/2024, Четвъртък 22:00
0
Супер трикове за дами, с които ще очароват напълно мъжете
18/04/2024, Четвъртък 21:40
0
Това са най-трудолюбивите зодии
18/04/2024, Четвъртък 21:20
0
Рецепта за пълнени сладки картофи с извара, домати и чесън
18/04/2024, Четвъртък 21:00
0
Бум в стартирането на хотели и ресторанти, всеки иска да бизнесмен
18/04/2024, Четвъртък 20:40
2
На лявото или дясното ухо е полезно да държим телефона
18/04/2024, Четвъртък 20:20
3
Това е рецептата за най-бързите и пухкави мекици
18/04/2024, Четвъртък 19:58
0
Кметът на Созопол Тихомир Янакиев награди най-малките спортисти
18/04/2024, Четвъртък 19:40
0
Хиляди замразени ембриони за инвитро процедури в Газа са унищожени от израелски удар
18/04/2024, Четвъртък 19:18
2
Хвърлих няколко топчета черен пипер в прането, резултатът беше изумителен
18/04/2024, Четвъртък 19:01
1
Почти всеки „усвоява” терасата към малката кухня на панелката, но това може да се превърне в най-кошмарното решение
18/04/2024, Четвъртък 18:40
5
Чуждите инвестиции намаляха с половин милиард
18/04/2024, Четвъртък 18:20
1
9.
Генерален директор,
22.10.2016 08:24:40
5 0
но напълно ненормален. Отчитало се спад! То пак добре, че някой все още се качва на скапаните им влакове и пътува с цели 50!!! км. в час, за да може да прекоси за цял ден земята ни като една човешка длан! Трябваше веднъж да стигна до 7 ч. сутринта в София от Бургас. Купих билет, платих и спален вагон за нощния влак, който трябваше да пристигне в столицата към 6,20 часа. Обаче започнаха да се случват двучасови, едночасови, полудневни и т.н. закъснения на влаковете, дерайлирания, запалвания. Побоях се да не закъснея за моя ангажимент и отидох на бургаската гара да сондирам мнение с някой от ръководителите на движението. На перона стояха двама млади полицаи - мъж и жена. Обясних им моята ситуация и ги помолих за съвет. Полицаят ми каза: Върнете си билетите, качете се на автобус за София и не припарвайте до БДЖ! Това беше преди 4 години. Нищо не се е променило и до сега. Качваш се на влака, мъкнеш си багажа, за да слезеш от него някъде по линията през Карлово, чакаш да дойде някакъв раздрънкан автобус, качваш там багажа, водят те, където те водят, пак слизаш, пак се прекачваш и все с багажа на ръце. Хората на Марс отиват, ние до София се друсаме 7-8 часа. Не го ли ошушкаха това БДЖ вече, че да го подарят на когото си знаят за 1 лев, белким той влезе в час и направи нещо за нормалното ни пътуване.
НЕЩО НЕ ВИ Е ХАРЕСАЛ ЛИ, ЩО? ИЛИ УРОНВА ПРЕСТИЖА НА ТОЗИ МАЛОУМНИК, КОЙТО НЕ МОЖЕ ДА ОПРАВИ БДЖ-ТО, А СЕ ИЗЦЕПВА С ДЕТСКИ СМЕШКИ? КАТО ВИ ПСУВАТ И ПЛЮЯТ СИ ТРАЕТЕ...
по долу в статията ---Съвсем скоро разстоянието Пловдив – Бургас ще се пропътува за 2 и 20 минути.
Питам кое е вярното?